Zdrowe warzywa

Każdy, kto na długo chce zachować zdrowie i odpowiednią kondycję, powinien pamiętać o odpowiednim odżywianiu. Na naszym talerzu powinny gościć różne rodzaje produktów, wśród których nie może zabraknąć również warzyw. Na co stawiać w szczególności? Jeżeli chcemy dostarczyć sobie dużo magnezu, cynku i potasu, warto sięgnąć po seler naciowy, który jednak w Polsce jest stosunkowo mało popularny. Doskonałym źródłem witamin A, B i C jest z kolei brokuł. Wybierając go, warto pamiętać, że im ciemniejszy jest jego kolor, tym więcej znajdziemy w nim witamin. Doskonałym źródłem witamin jest również bardzo ceniona w Polsce natka pietruszki. Zawiera ona ogromne ilości witaminy C. Oprócz niej zawarta jest w niej witamina A, która bardzo korzystnie oddziałuje na stan naszego wzroku. Warto pamiętać również o marchwi, która zawiera cenny beta karoten. Nie tylko nada ona piękny odcień naszej skórze, ale również zadba o nasz wzrok. Bardzo zdrowa jest również dynia, które poprawia odporność – warto więc sięgać po nią jak najczęściej.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>