Jak się nie dać PMS

Jak się nie dać PMS

To pytanie zadaje sobie wiele kobiet. Niektóre przeżywają comiesięczny horror związany z napięciem przedmiesiączkowym. Męczą się same, a często także swoim bliskim i współpracownikom urządzają swoiste piekiełko na ziemi. Sposobów na walkę o lepsze samopoczucie w trakcie oczekiwania na miesiączkę jest kilka. Od środków przepisywanych przez receptę, przez ruch, aż po dietę. Warto skonsultować się z lekarzem, zwłaszcza gdy objawy są bardzo uciążliwe. Niemniej jednak ruch oraz dieta także mogą pomóc. W przypadku aktywności fizycznej nie trzeba zmuszać się do wysiłku ponad miarę. Można spacerować, choć silne napięcie i stres dobrze jest także rozładować podczas biegania czy na siłowni. Dieta także pomoże pomóc ukoić nerwy. W tym celu warto sięgnąć po produkty bogate w magnez. Przyda się spora ilość wody oraz witamin. Pomogą ustabilizować chaos panujący w organizmie na skutek zmian hormonalnych. Nie można zapominać o produktach bogatych w wapń oraz błonnik. Ten ostatni pomoże na zatwardzenia, które przed okresem są częste.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>